فیس بک کی ویڈیو کے درمیان اشتہار چلانے کی دلچسپ ترکیب

فیس بک کی ویڈیو کے درمیان اشتہار چلانے کی دلچسپ ترکیب

نیو یارک : سوشل میڈیا کنگ ویب سائٹ ‘فیس بک’ نے ویڈیو کے درمیان اشتہارات چلانے کا عندیہ دے دیا۔

ہندوستان ٹائمز کے مطابق  کمپنی ایسے ‘مڈ رول’ ایڈ فارمیٹ پر کام کر رہی ہے  جس کے ذریعے ویڈیو پبلشرز اپنے ویڈیو کلپ میں اشتہارات ڈال سکیں گے۔ یہ اشتہارات ویڈیو کے 20 سیکنڈ چلنے کے بعد چلیں گے۔

جبکہ 90 سیکنڈز تک چلنے والی ویڈیو میں اشتہارات وقتاً فوقتاً نظر آتے رہیں گے۔ اشتہارات سے حاصل ہونے والے سرمائے کا 55 فیصد حصہ پبلشرز کو دیا جائے گا۔

مصنف کے بارے میں